søndag 3. januar 2010

2010!


Ett nytt år er allerede blitt 3 dager gammelt!
Det har vært en rolig helg for min del. Samboeren min ble skikkelig forkjøla/lett influensa i romjula. Og nå kjenner jeg at det er min tur......
Tøflene til Kristine ble delige og varme


Tøva barnevotter. Litt brede....


Og sjalet Multnomah
er ferdig. Jeg brukte Eddagarn fra viking og pinne 3,5mm.
Til tørking og blokking! Blir prosjektene større må jeg vel bruke den andre sofaen.... Går jo ann når jeg blir "gressenke".


Litt detaljer.
Fornøyd med resultatet, ja!

Ha en fin uke!!



2 kommentarer:

  1. Du må ha god bedring, ikke noe kjekkt å være syk!
    Flotte tøffler, og votter og ikke minst sjal!
    ha ett godt nytt (strikke) år :)

    SvarSlett
  2. Så mye fint strikk :) ønsker deg god bedring.

    SvarSlett