søndag 24. januar 2010

Tøva tøfler

Da har jeg gjort ferdig bursdagsgaver til mine to gumorjenter. De får hver sitt par av tøva tøfler av fritidsgarn. Mønstret er fra SandnesGarn sitt hefte tema 19 toving.

Jeg begynte også på et ishbel sjal for ei god stund siden, i eddagarnet jeg strikket Multnomah. Men, jeg fikk ikke mønstret til å stemme, så det er lagt litt til side.....



I stedet har jeg fått tak i nytt garn, baby ull fra Gjestal. Har lyst til å strikke et sjal av det, men har ikke bestemt meg for hvilket mønster enda.

Forrige helg var vi på huttetur til Nystu i Namdalseid Kommune. Vi hadde en kjempefin tur, og et flott vær!
Flere bilder fra turen kan du se på hjemmesiden til min kjære.

Og nå er det bare en uke igjen til han flytter til Canada...
Jeg skal følge etter, men ikke riktig enda.

Ønsker alle en fortsatt god søndag!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar