onsdag 30. desember 2009

Utfordring :)

Fikk en liten utfordring fra Brita i Skogen:)
Svarene skal begynne med første bokstav i navnet mitt.

Navnet ditt : Nina
Ord på 4 bokstaver : Nisse
Guttenavn : Nils
Jentenavn : Nora
Yrke : Naturfotograf
Farge : Neongrønn
Noe du kan ha på deg : Nattkjole
Mat : Nøtter
Noe på badet : Neglebørste, julegave fra min søster :-)
Et sted : Namsos
Grunn til å komme for sent : Nestenulykke
Noe du roper: Nei!
Filmtittel : Notting Hill
Noe du kan drikke :Nypete
En musikkgruppe : Nightwish
Dyr : Nesehorn
Gatenavn :Nordahl Griegs gt
Bilmerke : Nissan
Sangtittel : Nå tennes tusen julelys
Et verb : Nyse
Noe du gleder deg til i 2010: Nytt bosted! Vi flytter til......Canada!!!!!

De siste dagene av dette året nytes i sofaen med strikkinga i fanget!
Akkurat nå er det tøflene og katteleggisen som skal gjøres ferdig.
Fikk også bestilling fra søster Møyfrid i Oslo på ei baggy lue. Mønstret er fra Drops, i eskimo og pinne nr 8. Går fort å strikke den.

Vi har en måned til hjemme før min kjære reiser til Canada for å starte i ny jobb. Blir spennede! Vi skal bo i Quebeck. Først må jeg si opp jobben min før jeg kan reise etter. Nye utfordringer! Og jeg må lære FRANSK!! Gulp.....

Furudalsvannet


Min kjære hadde gjort klart alt til skituren hjem!



Nydelig i fjellet i romjula!


Ønsker alle Godt Nytt År!!

2 kommentarer:

  1. Flott bilde av fjellet! Ha et godt nytt hobbyår!

    SvarSlett
  2. Dette klarte du fint. Flytte til Canada..! Det høres spennende ut, håper du får det fint og at du fortsetter å blogge videre fra livet over there. godt nytt år!

    SvarSlett