mandag 24. august 2009

Namsostur og fjelltur!

Turen til Namsos gikk bra. Jeg fikk besøkt min mor på sykehuset, og overnatta hos min nevø Ståle og hans familie. Mens jeg var der, ble det en tur på butikker og erhvervelsen ble ett par røde støvletter og en pose garn! Kristine var med på å velge farger, så kanskje hun er heldig og får et par votter av fangsten:)

I helga var min kjære og jeg på hyttetur til Simadalshytta i Verran. En flott tur! Og vi var heldige med været. Og selvfølgelig var strikkepinnene med. Jeg var ikke fornøyd med mønstret jeg hadde med, så resultatet ble en selvkomponert vott som jeg har valgt å kalle Simadalsvotten!

Jeg er fornøyd med resultatet!
For å komme oss til hytta, måtte vi først gå 1 km før vi kom til vannet. Der venta en liten båt på oss, og Frank var roer og jeg matros! Etter en kilometer var vi fram. Da var det blitt mørkt, og en fin båttur over.... Men kveldsmaten var kjærkommen i varm og lys hytte :)

Det var deilig å sitte i sola på platten foran hytta og strikke! Ikke like varmt hele tiden, men da var dunvesten go å ha!!

Vil du se flere bilder fra turen vår, kan du besøke hjemmesiden til Frank! www.frankskogen.com

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar