søndag 13. september 2009

Høst

Høsten er her for fullt, og regnværet har herjet i det siste. Min mor døde 31. august, 88 år gammel. I tråd med sorgen kom regnet.... Min søster Møyfrid kom til Namdalen noen dager før mor gikk bort, og godt var det! Vi fikk mange og fine besøk på sykehuset. Før begravelsen i Ranem Kirke hadde vi en "ferie" på Skogen. Vi var heldig med litt fint vær, og benytta sjansen til å gå litt i frisk luft!
Meg oppå brønnen vår.

Begravelsen var den 8. september, og vi hadde en fin stund i kirken. Ingrid, vår søster og hennes kollegaer hadde laget flotte kranser og dekorasjoner. Vi søstrene var ute på søndag og plukket lyng, bar og mose.
I helga har jeg vært hjemme hos Frank og ladet batteriene. Han har holdt på i fjøset mens jeg stort sett ikke har gjort noe..... Strikket litt, og rekt opp det meste igjen......
Frank har laget mye lagerplass i fjøset!!

I dag skal jeg tilbake til Namdalen. Vi søstrene skal gjøre unna den siste ryddinga og vaske ned leiligheten til mor....

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar