torsdag 20. august 2009

Endelig hjemme!!


Endelig kom jeg meg hjem i går. Det var utrolig godt! Denne runden ombord på Hurtigruta har vært mildt sagt arbeidsom!! Masse distansepassasjerer som lagde mye arbeid for oss på lugarene... Menmen, det er jo for å jobbe vi er der!
Vi fikk tid til litt ekstra denne turen også! I Geiranger var det atter en fin dag! Vi koste oss med kaffe og noen is på dekk 10, "vårt" dekk.
I Brønnøysund, dagen før jeg går av båten, ble det tid til en softis på kaia! Vi gikk til en liten park litt bort, og koste oss i sola! På bildet ser du litt av utsikten vår :)
De siste dagene ombord ble tyngre enn de andre. Min gamle mor ble innlagt på sykehuset etter å ha hatt et lite infarkt. Så i dag kjører jeg til Namsos for å besøke henne på sykehuset. Gleder meg!! Det er ei god stund siden sist jeg besøkte henne, så det skal bli godt å treffe mamma igjen!
Og i tillegg får jeg hilst på noen flere i familien(",)
Frank må desverre bli hjemme alene og passe på hus og blomster mens jeg er borte en dag og ei natt..... Min flinke mann!! Mens jeg var på sjøen har han fått rydda masse i fjøset og i kjelleren på huset. Det er blitt så fint!
Men nå har jeg noen mil i bilen foran meg....

God helg!!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar