torsdag 16. juni 2011

Prosjekter....

Mens jeg var ute på havet kom de nye hagemøblene til gårds. Jeg har sydd trekk til noen gamle puter for å "live opp" litt.
Dette er fra i formiddag da jeg satt ute og strikket før sola hadde fått gitt skikkelig varme!
Jeg strikker på jakken "Peasy" med garnet geilsk. Jakken blir uten hullmønstret. 

Min kjære driver og bygger hytte gapahuk i garasjen.
 Her er den spede begynnelsen!
I dag!
Med begge dørene oppe.
 Muligheter for å koke litt mat.
 Benk for å sitte på ved vinduet.
 Med oppbevaringsplass under setet!
 Ei seng for overnatting.
Og et bord.

Senga skal være sitteplass og soveplass på en gang.
Min oppgave i dette prosjektet er å lakke bordplatene! Og å sy trekk til madrasser og ryggstø. Jeg er godt i gang med trekk til madrassen i senga. Og bordplatene har fått et strøk lakk!
Hytta Gapahuken skal stå oppi haugen ovenfor gården vår. 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar