mandag 13. juni 2011

Endelig hjemme! Og litt garn....



I går kom jeg heim etter å ha vært på jobb i 33 dager! Jeg var fryktelig sliten. Det har vært travelt både på lugarene og i restauranten. Heldigvis er min lugar-samboer litt natteravn og vi har kosa oss litt før det ble på høy tid å krype opp i køya. En kveld jeg kom av vakt hadde vi jordbær med fløte! 

Været har vært så ymse mens jeg var ombord. Fint, ikke fint, fryktelig og nydelig!
 I Geiranger
 17. Mai. Brrrr! Svinkaldt!
Jeg har ikke strikket særlig denne gangen, men har vært noen snarturer på land og kjøpt garn ;-)
I Brønnøysund har Ullbuksa masse fint garn! Jeg kjøpte et nøste kauni og fikk med en tovavott-oppskrift! 
Og hos Smågodt fra Trine i Hammerfest 6 nøster Geilsk bomuld og uld.

Har ikke bestemt meg for hva jeg skal strikke av disse nøstene. Har du et tips?? 

Nå skal jeg lete fram kattesokkestrikking og bare kose meg!!

1 kommentar:

  1. Ja 33dager er litt det!
    Kos deg med fint garn og kattesokker:-)

    SvarSlett