torsdag 7. mars 2013

Forberedelse til ny tur

Min kjære og jeg forbereder oss på en ny tur til fjells.
Jeg sliter "litt" med at det nesten alltid oppstår vannblemmer/gnagsår på helene når jeg går på ski. 
I dag var jeg en tur til Trondheim for å få tak i nye skisko, men fant ut at det ikke kom til å bli bedre selv om jeg kjøpte nye sko til flere tusen kroner. Dyre vannblemmer!!
Løsningen ble nye ullsokker og sportstape. Så får jeg plastre og ha med nok gnagsårplaster i sekken..
En liten haug nye sokker, tape og en radio for å høre værmelding mens sårene passes på!
Her er noen bilder fra forrige tur som gikk til Botnstua og Gjeterbua i Åfjorden.
Begge hyttene er eid av Åfjord Fjellstyre.
 Pakking!
 Oppstart. Vi hadde skuterskyss til bagasjen til den første hytta. Over 10 km dit fra parkeringa...
En nydelig dag å starte turen på!
Plastring!
Rast på tur! Kaldt!
 Bading (",)
Forflytting til Jaktbua
Glad for å komme fram!
Habroheia
 Bursdagsfeiring i "påskesol"
Hyttekos
 Da var plutselig turen over! 
Vi var heldige med været stort sett hele turen! 
Og håper det blir like bra på neste!
Flere bilder fra turen kan sees hos Frank her.

1 kommentar: