mandag 15. oktober 2012

Italia-tur!

Etter å ha vært borte fra min kjære i 27 dager (jobb) dro jeg like så greitt en tur til Italia med koret jeg synger i! 
Vi dro fra Værnes via Kjøbenhavn til Milano, og videre til Peschiera i buss.

Her bodde vi på et koselig lite hotell ved Gardasjøens strandpromenade

 Godt øl i Italia og!
En nydelig solnedgang i Peschiera
 Bomstasjonene er pittelitt større enn ved Krinsvatnet på Fosen 

Vi hadde en dag i Venezia, og du store min for et sted! Hærlig!!
Her er båten som tok oss over til byen fra parkeringsplassen.
 Sukkenes bro
 De var sikre på at fangene ikke skulle stikke av!
 Gondoler i alle kanaler!
 Noe for alle
 Også far ;-)

Så dro vi ut til Sirmione i Gardasjøen, og dit vil jeg mer enn gjerne tilbake sammen med Frank!
Det mest romantiske stedet jeg har vært på!


Vi hadde konsert i en kirke der, Ciesa Santa Maria della Neve, og det ble en sterk opplevelse for oss nordmenn!
 Så dro vi til Verona på lørdag.
 Julies balkong
 Og den forgylte statuen av Julie som visstnok skal gi lykke ved at man tar på den ene puppen!!

Et besøk inne i Verona Arena måtte til.
Turen ble avsluttet med en deltakelse i en messe i Santuario de Lourdesfør middag på en vingård i Valpolicella-distriktet
 Litt av Verona
Kirken
Vi fikk god mat og god vin!

Takk for en herlig tur, Skaugdal Songlag!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar