lørdag 18. september 2010

Strikking ombord

Lugaren jeg bor på denne turen.
Da er det under en uke igjen til jeg skal hjem!! Og jeg gleder meg til å møte min kjære, og dra en tur til Ålesund! Ombord denne gangen har jeg hatt produksjon av kattesokker. Blir vel litt julegaver pluss en kollega ville ha et par. Fargene er turkis og hvit. Blir sukkersøtt!
Jeg har hatt en fin periode ombord! Masse godt vær og hyggelige passasjerer!
Softis med nyrørte blåbær i Brønnøysund
 
Søte selunger på tur til Polaria i Tromsø

Torghatten
Sokkene
Nydelig solnedgang i Lofoten. Bildet er tatt gjennom en ventil på dekk 4 med masse salt på ;-)

Ønsker alle en fortsatt god helg!!

2 kommentarer:

  1. Flink du e kjære :-)
    Gleder meg til du kommer hjem :-)
    Gla i dæ :-)))

    SvarSlett
  2. Nydelig natur! Sokkene blir kjempefine, liker så godt det mønsteret og har strikket kattevottene! Ha en fin søndag! :)

    SvarSlett