mandag 5. juli 2010

Sommer

Nå er det endelig sommer! Det har vært fin temperatur i det siste, og i natt har det vært varmt. I dag da vi sto opp, i 1/2 7-tida, var det allerede over 20 grader ute! Det eneste negative med dette varme været er knotten og myggen... Jaja, overlever vel denne sommeren også!
Jeg har vært på Vingsand i Osen sammen med min søster Møyfrid, nevø Ståle og hans to bedårende døtre Kristine og Gøril. Vi hadde det kjempefint der! Min kjære Frank og Mona kom på fredag, så i helga var vi "komplett"
Mens jeg har vært borte kom det pakke i posten!
 Gleder meg allerede til å starte med et prosjekt, men først skal vi på tur :)
Jeg ble også ferdig med mitt andre Wandering the Moor i går kveld. Strikket av Sandnes Alpakka, pinne nr 4. Jeg har ikke blokket det enda. Bedre bilde kommer senere!


Ønsker alle en riktig fin sommer!!

1 kommentar:

  1. Trivelig at varmen har kommet hit til Trøndelag! Pakke i posten er toppen og sjalet ditt blir lekkert :o)

    SvarSlett