torsdag 25. februar 2010

Longyearbyen

I går reiste jeg opp til Longyearbyen! 
Første gangen jeg er tilbake i byen siden vi flytta ned i 2008.
Det er akkurat som jeg bare har vært nede på ferie. Alt er som det var da vi reiste!
 
Kongekrabbesuppe
Utpå kvelden var jeg på Funken sammen med en haug med damer og spiste god mat! Og fikk god drikke! Ei av jentene på Spitsbergen Travel slutter i disse dager og hadde avskjedsmiddag jeg var så heldig å få bli med på.
I dag har jeg gått litt rundt og sett på gamle tomter og hilst på gamle kollegaer. Kjempekoselig!!

 
fra "hovedgata" 
 
Hiortfjellet badet i sol

 
Min gamle arbeidsplass, "Polarhotellet"
 
Gata "vår", vei 238

 
Har med tunikaen, og er snart ferdig med bolen. MEN den strikkinga er ikke noe å ha med på tur, så jeg var innom "Fruene" og kjøpte "sterk" og pinner. Så nå er turstrikkinga i boks ;-)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar