mandag 28. september 2009

Ombord MS Midnatsol



Så ble det atter en tur ombord.
Denne gangen har vi hatt det travelt, som alltid.
Men, jeg har da fått tid til litt strikking!!
Det er julegaver som er på pinnene.
Kjøpte garn hjemme,Falk mosegrønnt og lysegrå-trodde jeg.... helt til jeg begynte å strikke og fant ut at de var lyseblått.... Jaja. Det ble da ikke så værst allikevel!
På hurtigbåtkaia i Vannvikan kom jeg på at de siste nøstene lå igjen hjemme....
I Ålesund kom min gode venninne Ingrid på. Hun reiste med til Stamsund(egentlig Svolvær, men pga vind og sjø ble anløpet sløyfet)



og i Trondheim fikk hun tak i nytt garn, i brunt og lys beige! Fint! Så nå strikker jeg for fullt med det nye garnet!!


Kjempekoselig at du ble med meg ombord, Ingrid!!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar