søndag 29. september 2013

Høst

Her går tiden fort!
Jeg haddde fritur, var på en kjempekoselig campingtur sammen med min aller kjæreste før jeg plutselig måtte på jobb!
Hadde det litt gøy forrige periode ute på havet og tulla med distinksjonene i resepsjonen. De passet så godt på mitt svarte overkast (",)
Man skal ikke tulle med slikt, for da jeg måtte på jobb igjen, var det som vikar for hotellsjefen, og han/hun har masse striper!
Jaja, det var moro å få prøve seg som hotellsjef!
Og veldig godt å komme hjem igjen!
Og kanskje blir det tid til en fin campingtur
uten telefoner om å komme til skipet i full fart!
Og tid til å fullføre flere koselige strikkeprosjekt!
Ha en fin søndag!
 

1 kommentar:

  1. Så flotte sokker!! Det er absolutt tiden for å strikke det nå, ja :-)
    Hilsen Nina

    SvarSlett