onsdag 8. mai 2013

Jeg er frelst!

Campingvogn-frelst!
Vi har invistert i ny campingvogn!
Hobby 560 wlu Prestige.....
Jeg har aldri campert "på egen hånd" før, men en gang må vel bli den første??
Frank setter ekstra speil på amaroken.
Markise må vi ha!

Kommet hjem til gården!
Hobby Prestige 560 WLU 2013 
(Bildet er lånt fra en hobbyforhandler i NL)
Min kjære er den eneste av oss to som har lov til å kjøre med palasset på slep.
Hvis dette blir livet, må jeg vurdere å kjøre opp til henger.

Nå blir det bare turer med vogna i sommer, men først må jeg på jobb i 22 dager!!

Ha en flott Mai måned!!

2 kommentarer:

  1. Gratulerer! :)
    Har vært på campingtur hver eneste sommer siden jeg var født, så jeg er campingfrelst :P

    SvarSlett
  2. En lovende og spennende sommer i vente.

    SvarSlett