søndag 15. april 2012

Lite strikking-mer lesing

På onsdag kom endelig dagen jeg skulle hjem på fri!!
Med kjempefint vær og riktig påskestemning ute!
Og når man har etterpåskeferie er jo det "bærre lækkert"!!
Den siste uka ombord ble uten strikking, for jeg har nok pådratt meg en senebetennelse i venstre håndledd. 
KRISE!!!! 
Hva gjør man da? Jo, leser bøker :)
Jeg har lest Camilla Läckbergs Englemakersken
Spennende fra første side!
 og Paul Hoffmans Guds venstre hånd, ikke fullt så spennede.
På bordet nå har jeg Karin Wahlbergs Innenfor.
Vi får se hvor lenge jeg klarer å holde meg borte fra strikkepinnene!

Ha en fortsatt fin søndag!!

1 kommentar:

  1. Huff da. Håper du blir fort bra så du får strikket ;) Leste Guds venstre hånd i fjor, og syns den var ganske bra. Men bok to i serien ga jeg opp etter et par kapitler...

    SvarSlett