torsdag 1. april 2010

Påskeferie og litt oppdatering på mariusgenseren :)

Skjærtorsdag og snart en uke siden jeg reiste hjemmefra! Tiden går så fort særlig når man har godt lag! Det var utrolig godt å se min kjære igjen.
Han hadde kjøpt blomster til meg! Såååå koselig!
Vi reiste til Montréal på mandag, og kom "hjem" til Lévis i går. Arti å ha sett den byen også! På bildet er vi på utkikkspunktet på fjellet og ser utover byen. Det var svinkaldt denne dagen! Skikkelig sur vind. Men fint å være sammen!
 Jeg har fått strikket litt på genseren min mens jeg har vært her, men det meste ble gjort på flyet over hit. Flyvertene såg veldig rart på meg da jeg dro opp strikkinga! De trodde ikke jeg hadde kommet gjennom sikkerhetskontrollen i London med pinnene!! Men det var ikke noe problem :) Jeg er ferdig med en arm, har begynt på nr 2 og bolen er ferdig opp til mønsterstrikk :) Gleder meg til jeg kan begynne på det, men først må armene være ferdige.

Ønsker alle en riktig GOD PÅSKE!!

1 kommentar:

  1. Flotte blomster du har fått:-)
    Håper du hadde en fin flytur sammen med strikketøyet ditt:-D

    SvarSlett