lørdag 9. januar 2010

Strikkerier og fantastisk vintervær!

Vi har hatt et kjempefint vintervær denne uken!
I går var temperaturen under -20 grader, og det er kaldt her!
Naturen er dekket av et tykt lag med rim.


Vakkert lys gjennom frostrøyken


Nydelig utsikt fra kjøkkenbenken!


Bjørka i snødrakt
 
Min kjære smittet meg med kraftig forkjølelse, og jeg har vært hjemme fra jobben i to dager.
Fikk strikket ferdig denne luen til min søster Møyfrid. Brukte nesten tre nøster Eskimo, pinne nr 8. Mønstret finner du HER

Strikket også et Cedar Leaf Shawlette til, i smart fra sandnesgarn, pinne nr 4.
Et deilig sjerf nå som det er så kaldt!



Så da er det bare å gå i garnboksen for å se om jeg kan begynne på noe nytt ;-)

God helg!

4 kommentarer:

  1. Flott lue og et herlig skjerf ,du har strikket

    SvarSlett
  2. Fin lue og skjerf. Sikkert deilig nå i disse kalde tider.

    SvarSlett
  3. Skjerf og lue er godt å ha i kulde. Ha ei fortsatt god helg og god bedring..

    SvarSlett
  4. Kjempestilig lue du har strikket!! Skjerfet var også veldig fint!

    SvarSlett