fredag 20. november 2009

Sjal med bølgemønster

Da er sjalet mitt ferdig! Jeg har brukt en stund på dette.
Garnet jeg brukte er sisu sandnesgarn, pinne 3,5. Jeg brukte nesten 3 nøster.
Sjalet ble da 60x120 cm i blokket tilstand. Mønstret finner du hos DROPS


 
Jeg er ganske fornøyd. Det er et prøveprosjekt og er fullt av feil. Og det er mitt!

På mandag begynner jeg i ny jobb!
Denne uken har det gått fort i svingene. Fra å være arbeidsledig den ene dagen til å ha full jobb den neste! Jeg skal være vikar-kontaktlærer i 2. klasse ved en skole ikke langt fra her jeg bor. Spennede! Det er åtte år siden sist jeg jobbet i skolen!

God helg!

1 kommentar:

  1. Hei, og gratulerer med nytt sjal og ny jobb! Sjalet ble fint det, at det er fullt av feil er det vel bare du som ser, men da er det helt sikkert ingen som har et sjal som er akkurat lik ditt ;-)Vi drar bort i helga, så jeg vil ønske deg ei riktig god helg:-)

    SvarSlett